Udzielanie informacji o przedsiębiorcach
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcach
Opłaty:
Opłata skarbowa za wniosek - 5 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej - 11 zł(na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej, Dz. U. Nr 86 poz.960 z późn. zm)
Termin załatwienia sprawy:
Do 14 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Podinspektor d/s rady gminy i spraw kancelaryjnych
pok. nr. 1
tel. (55) 248-81-55
Tryb odwoławczy:
Brak
Informacje dodatkowe:
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna. Oznacza to m.in. możliwość dostępu osób trzecich do przeglądania ewidencji.
Podstawy prawne:
Art. 88 a ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. - Prawo o działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101,poz.1178 z późn.zm.)
Wytworzył:
Udostępnił:
Elżbieta Biczak
(2006-02-01 19:26:18)
Ostatnio
zmodyfikował:
Elżbieta Biczak
(2006-02-01 19:26:18)