Zarządzenie Nr 24/2015

 

Zarządzenie Nr 24/2015

Wójta Gminy Rychliki

z dnia 07 marca 2015 roku

 

 

w sprawie: ogłoszenia naboru kandydatów na wolne stanowisko  Kierownika Gminnego Zakładu

                   Komunalnego w Rychlikach

                 

                 

 

 

Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity : Dz.U. z 2013 r. poz.594, z późniejszymi zmianami) i art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późniejszymi zmianami) oraz w związku z Zarządzeniem Nr 3/2009 z dnia 07 stycznia 2009 r. w sprawie: ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Rychliki oraz w pozostałych gminnych jednostkach i zakładach budżetowych: zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłasza się nabór kandydatów na stanowisko Kierownika Gminnego Zakładu Komunalnego w Rychlikach.
  2. Treść ogłoszenia o niniejszym konkursie określa załącznik do zarządzenia.

 

§ 2

  1. Powołuje się komisję rekrutacyjną do rozpatrzenia ofert złożonych w ogłoszonym naborze na stanowisko Kierownika Gminnego Zakładu Komunalnego w Rychlikach, w składzie:

 

  1. Małgorzata Klepacz-Ciąćka- przewodniczący Komisji,
  2. Arkadiusz Kulma – członek
  3. Maria Kużel - członek

  

  1. Komisja po analizie wszystkich złożonych ofert – ustala oferty, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
  2. Komisja informuje zakwalifikowanych kandydatów o terminie i miejscu  przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. Z posiedzenia Komisji sporządza się protokół, który podpisuje przewodniczący komisji oraz jej członkowie.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

       

                                                                           

                                                                           

 

 

 

 

 

                                                              

                

                                     załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 24/2015

                                               Wójta Gminy Rychliki z dnia 07 kwietnia 2015 r.

 

 

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY RYCHLIKI

 

przedmiotem naboru jest stanowisko Kierownika  Gminnego Zakładu Komunalnego w Rychlikach.

 

 

  1. WYM AGANIA

          

Wymagania niezbędne:

 

  1. wyższe wykształcenie związane z działalnością zakładu ( działalność wiodąca zakładu to zbiorcze zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, konserwacja i remonty dróg gminnych , remont lokali mieszkalnych    i użytkowych w stosunku do których Gmina jest właścicielem),
  2. wymagany staż pracy – 5 lat,
  3. spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity z 2014 r. Dz. U. poz. 1202 z późn. zmianami)
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. umiejętność prowadzenia postępowań zgodnie Kodeksem postępowania administracyjnego,
  8. komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe:

            

  1. znajomość obsługi komputera,
  2. zdolności  analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy.

 

 

  1. Warunki pracy:
  1. wymiar czasu pracy – pełen etat,
  2. miejsce pracy – Gminny Zakład Komunalny w Rychlikach,
  3. specyfikacja pracy – praca w terenie oraz praca przy komputerze,
  4. bezpośrednia praca z klientem.

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • realizacja zadań statutowych  GZK w Rychlikach,
  • współpraca z samorządami wiejskimi.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy,
  2. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o nieskazaniu wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

Zgodność kserokopii z oryginałem, dokumentów wymienionych w punktach 2-4 potwierdzić należy w sekretariacie Urzędu Gminy Rychliki – pokój nr 1.

Dopuszcza się możliwość stwierdzenia zgodności dokumentów z oryginałem przez urząd właściwy dla miejsca zamieszkania strony lub notariusza.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

              

 

  1. Wymienione wyżej dokumenty aplikacyjne osoba ubiegająca się o przyjęcie do pracy winna złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rychliki – pokój nr 1 w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Kierownika Gminnego Zakładu Komunalnego w Rychlikach”.
  2. Dopuszcza się możliwość przesłania dokumentów drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Rychliki 14-411 Rychliki.
  3. Dokumenty aplikacyjne można składać do godziny 14.00 dnia 17 kwietnia 2015 roku. W przypadku wysłania drogą pocztową decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Rychliki. Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Inne informacje:

 

Aplikacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie i miejscu konkursu na w/w stanowisko.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rychliki (http://rychliki-ug.bip-wm.pl)  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rychliki.

 

 

 

 

Wytworzył:
Henryk Kiejdo
(2015-04-07)
Udostępnił:
Cytrycki Robert
(2015-04-07 10:56:59)
Ostatnio zmodyfikował:
Cytrycki Robert
(2015-04-07 11:27:00)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki